lördag 29 augusti 2015

Fjärilskudde

Men hallå, inte var det tänkt att det skulle bli nästan tre månaders uppehåll här på bloggen. Men var sak har sin tid and now I'm back!! 
Vi fick ju en fin sommar till slut och målarpenslarna kom fram i en hast. Huset får sig en välbehövlig uppfräschning. Men det är också OOOOTROLIGT härligt att sitta i min sybod och sy kuddar. Sol eller regn!




Hittade ett underbart linnetyg med fjärilar på. Lycka! Om en vecka åker jag på St Jacobi marknad i Lyckeby (Karlskrona). Så det blir nog en hel del kuddar på bloggen framöver för nu sys det för fullt!
See you!
/Ellinor

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Jag hittade samma fina tyg på en utländsk sajt och undrar om du hittat det i Sverige?
    Tack för att du visar så fina saker :)
    /Paula

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Paula!
      Tack för värmande ord! Ja, visst är det ett fint tyg. Jag har köpt mitt på tyg.se. Har faktiskt aldrig sett det i någon affär i Sverige.
      Ha det gott!
      /Ellinor

      Radera