tisdag 20 september 2016

Välkommen höst

Efter den finaste sommar jag upplevt på länge känns det så härligt att dessutom få en helt underbar höst. Vilket väder vi har dag efter dag. Och nu är luften så där höstigt frisk. Höst när den är som bäst!



Ingen höst utan mysig skördefest i fina Uranäs hos Lolas Blomsterverksad. För ett par veckor sedan var det dags och det blev ett kärt återseende med många bekanta ansikten. Och några nya också! Med mig hade jag som vanligt en massa kuddar och det blev en rykande åtgång! Så kul!!


Denna stora pumpa i ljuvligaste grönt fick följa med hem till oss och pryder nu altanen och entrén. 
Nu på söndag (25/9) öppnar jag upp min ateljé för besök igen för första gången sen före sommaren. Ateljé Lilla Nor håller öppet kl 12-16. Du hittar mig alltså utanför Växjö i Vikensved. Har du svårt att hitta hit: maila mig!

VÄLKOMMEN!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar