torsdag 2 mars 2017

Vårmarknad och vardagslyx

Med mars kom också en ny #fotoutmaningmars2017 på Instagram. Så kul med nytt tema varje dag som skapar kreativitet och lust. Stort like på det! Idag är det vardagslyx och den stora vardagslyxen för mig är att jag har valt att gå ner i tjänst för att få ägna mig åt min symaskin hela torsdagen. Och då blir det alltid lite gofika på förmiddagen!



Idag vaniljhjärta bakat av eleverna på bagarprogrammet på skolan där jag jobbar. Det här med att ha tillgång till nybakat fika varje dag på sin arbetsplats... Ja, det är ju vardagslyx om något!


Till helgen är det vårmarknad i Växjö. Dessutom hantverksmarknad på Teknikum i Växjö där jag deltar. Jag har bland annat med mig dessa lavendelpåsar! Och så en MASSA kuddar förstås! Kl 11-15 på lördag. 
Nu tillbaka till symaskinen där nya exemplar av dessa kuddar är på gång:


Fin torsdag!
Kram
Ellinor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar